Friday 24 August 2012

halal ke haram ?

Assalamualaikum !
haaa , berdasarkan tajuk dekat atas tu , mesti korang tertanya-tanya kenapa kann ? macam ni , semalam saya mimpi , tahu tak dalam mimpi tu , masa tu saya pergi MINES dengan classmate saya , lepastu kami haus , dahaga barang STARBUCKS , tiba tiba ramai pula orang beratur , lama sanat tunggu rupa rupanya dah habis , cashier tu pun suruh kami pergi cafe besar , tiba tiba je kami sampai dekat depan stor arak CARLSBERG , apa makna mimpi tu ?

kalau difikir secara logik , kita dah boleh mendalami maksud mimpi saya tu kan ? mungkin haram , tapi saya bukan lah sesiapa untuk menghakimi benda tu halal atau haram , hmm okey lah , itu saja untuk kali ini , harap mana mana pihak tidak tersinggung dengan entry saya , bye , assalamualaikum :')



No comments: