Saturday 28 July 2012

tentang kita

aku tak tahu kenapa sejak kebelakangan ni aku rasa terlalu lemah , hati aku ni terlalu lembut macam sponge , mata aku ni mudah sangat mengalir , bila aku terfikirkan hubungan kita mesti aku rasa sedih , hati aku ni rasa berat sangat nak tinggalkan kau .

bukan senang aku nak lupakan kau macam tu je , bila kita dah jauh nanti , mesti aku selalu teringatkan kau , kau terlalu baik pada aku , kau jaga aku , jaga makan minum aku , jaga kesihatan aku , kau tak pernah lupa ubat aku , setiap pagi nak pergi sekolah , kau mesti kejut aku walaupun sebelum tidur kita bergaduh , aku SAYANG kau sangat sangat! : )

setiap kali kita jumpa , kita mesti bergaduh , masing masing nak menang jee , bila dua dua dah fed-up masing masing masam muka , lepastu ketawa sama sama , setiap kali jumpa macam tu lah kita , bila aku merajuk kau yeyee pujuk aku , sampai sanggu call aku semata mata nak tanya aku okay ke tak (kau memang caring) , time tu lah aku saja nak uji kau , aku takkan pernah lupa memori kita .

harini , satu hari dia keluar dengan family dia berbuka dekat luar , aku tak suka ganggu dia bila dia sibuk or dekat luar , kalau text pun dia lambat reply , sebab tu lah aku tanak text , terasa macam aku ni mengganggu dia , bila dia late reply , mula lah aku takde mood , jam lapan tadi aku tanya dia sama ada dia still dekat luar or dah pulang , dia kata dia masih diluar maybe pulang lewat , baru sekejap ni jam sebelas lebih aku text dia nak minta maaf sebab aku takde mood , apa yang aku dapat ? "RM0:Your SMS didn't reach 01*-******* as the phone is switched OFF. It'll be sent once the phone is switched on."

hmm , bila dia nak on phone ? sumpah aku rasa bersalah , Ya Allah , jagakan dia untuk aku , aku terlalu sayangkan dia , aku harap dia okey jee , dah laa dia tak sihat , aku terlalu risau kan dia , dia dah makan ubat ke ? hope dia tak lupa makan ubat , hmm dia ni buat aku risau jeee , Alhamdulillaah , battery phone dia mati rupa nyaaa.

sayang , aku minta maaf jika hati aku ni bukan lagi untuk kau , aku tak layak untuk kau , aku selalu buat kau sedih , kecewa , aku selalu buat kau marah , aku tak pernah hargai kasih sayang kau , kadang kadang aku jahil , tak kenal siapa kau even dah lama kita kenal .

kalau aku pergi dulu , aku harap kau tak lupakan aku , aku harap kau tak lupakan hubungan kita , dan aku doakan yang terbaik buat diri dan masa depan kau , aku nak kau selalu doakan aku , aku taknak tinggalkan kau dalam waktu kita masih couple , aku tak sanggup , bieee , aku nak kau tahu yang aku sayang kau sangat sangat bieee ! iLOVEyou so much !

No comments: