Saturday 15 December 2012

ohh life

haii , Assalamualaikum !
haaa , dah lama aku tak update kan ? ermm , update ni pun sebab buah hati yang minta aku update , dia beriya takbagi aku deactive blog ni , entah kenapa , itu aku tak tahu , sayang betul dia dengan blog aku ni , hehe , anyway thanks sayang ! :)

antara salah satu nya sebab aku tak update blog ni sebab laptop takdak , kakak aku pinjam ,. so aku tanak la minta dia , segan pula , hehe , harini aku pin jam kejap , dah alang alang cuti tuu .
eh ehhh bercakap pasal cuti , mesti korang pelik kan ? padahal selama ni cuti juga , cuti sekolah kan ?

actually aku kerja , kerja kilang je pun , kilang chocolate Beryl's aku jamin mesti ramai antara peminat chocolate tahu chocolate Beryls tu kan ? aku kerja part-time je sementara cuti sekolah ni , nak cari duit lebih sikit :) lagi pun duduk rumah tak ada buat apa . jaga anak abang aku je memanjang .

hari pertama kerja , aku dah ada sorang musuh ketat sangat sangat , and ada lagi sorang tu musuh biasa je , and dengan semua orang kilang tu semua aku okay jee , Alhamdulillah :) nak cakap aku jahat ? hmmm , aku tak kisah , aku pun bukannya baik sangat . and pasal musuh ketat tu korang nak tahu kenapa dia boleh jadi musuh ketat aku ? dia suka buli budak part-time , kawan aku pun kena juga dengan dia , mulut berbisa , suka menyindir , dia tu satu kepala lah dengan musuh biasa aku tu .

dah cerita pasal kerja ni , ada lah pula berkait dengan hubungan aku dengan dia , bila dah kerja ni korang faham-faham lah kan , memang letih tak ingat dunia , mungkin itu semua biasa kot pada orang yang dah biasa bekerja , tapi tak pada aku , maybe badan aku tak sesuai kot kerja macam tu ,  bila dah balik mesti lah letih kan , terlelap , makan pun tak tentu , contact dengan si dia pun jarang :( , memang aku akui semua tu , sedih rasanya kalau aku berada di tempat dia , and aku dapat rasa apa yang dia rasa , macam tak dihargai kan ? tapi sesibuk mana pun kerja , aku ak pernah lupa nak wish "goodmorning" untuk dia .

apa pun aku sayang dia sangat sangat , aku selalu teringat dia time kerja , ahaiii betapa teruknya aku , kekadang tersenyum sorang sorang time kerja , malu betul kalau ada orang perasan aku senyum . hahh okay lah aku sambung update lain :) byeeee !

No comments: