Thursday 31 May 2012

garang nyeee -ish ish ish-

Kadang kadang aku pelik dengan sesetengah orang yang suka marah marah tak tentu pasal ni , mungkin itu nampak cool bagi dia , kononnya dia lah wirawati wirawati sejati , tapi dia tak fikir suatu hari nanti perangai tu juga lah yang boleh jadi punca pergaduhan besar bak ombak tsunami ?
Pada aku "kalau garang garang manja" tu takpe lah lagi , kalau "garang garang harimau" tu yang payah tu a.k.a "panas baran" . panas baran ni bukan lelaki je ada , perempuan pun ada , kata orang ego tu besar , baru nampak "cool" lah konon nya . kan kan ??
Aku rasa tak manis kalau perempuan 'ber'ego besar atau panas baran (padahal aku pun macam tu , -kembali terfikir-) , tapi kita tak boleh juga nak salah kan dia , jangan pulak kita 'assume' dia bukan bukan , lagi lah nak tanya kenapa dia garang , silap silap ada yang kena lambung .
Tabiat "panas baran" ni , it maybe happen because of genetik or keturunan yang kadang kadang kita tak expect benda tu boleh berlaku , macam aku , aku tak minta untuk jadi garang or ganas , tapi dari kecil aku dah terbiasa dengan 'lifestyle' yang macam ni , so benda tu dah sebati dalam hidup , macam mana nak ubah kan ? sebab tu kadang kadang aku marah bila orang layan aku cakap lembut lembut , (AIRMATA AKU MUDAH MENGALIR woiii !!) -malumaluu-
#apa pun , aku tengah try jadi seorang yang lembut *muntah sikit ? :')
-mohon anda anda yang perangai sama macam aku ni tak berkecil hati , post ni aku tujukan khas buat siblig aku-

No comments: